Monday, January 9, 2012

HaNyA DiA.

npe setiap hubungan pasti nak ada pergaduhan?? benci lorh...DAMN IT!!!!!.huh, aq tahu ni sume silap aku...aku ngaku ni sumer aku yang mulakan.....tapi x sebesr manalah silap aku ni pada dia...x bermakna aku mcg lelaki lain , aku curang...TIDAK SAMA SEKALI....tapi tu hanya sekejap je kot, just berbual kosong jer....x lebih mana pon...aku x nk kehilangan dia...cukup lah dulu macam ner aku dipermainkan perasaan laki yang x berguna tu.. aku x nak kali ni berulang lagi...aku betul2 percaya pada dia...aku betul2 appreciate ape yang dia wat pada aku....waktu susah n senang, suka duka kitew tetap bersama....dia betul2 menjaga sumer keadaan aku...tu yang wat aku sayang dan cinta dia...hanya dia dalam hati aku...aku x nak wat dia kecewa dengan perangai aku yang degil ni...aku cube berubah untuk dia..berubah untuk kebaikan hubungan kitew juga...dia wat aku selalu tersenyum dan ketawa dengan reaksi dia yang suke bergurau...tu yang aku x kan lupew walau ape pun terjadi....sorry dear again```plezzzz trust me again...love u SAYANG....HOPE KITEW AKAN KEKAL LAMA OK....JANJI KITEW...
UNTUKMU SAYANG.....MMMMUUAAHHHHHHHHHH....

No comments:

Post a Comment