Tuesday, November 8, 2011

NeW LoVe (SIDIKA)

yeapppy, i got new life and new love...hihihi....aku ni memang x pernah nak serik ngn hubungan cinta selama ni yang pernah wat akau betul betul kecewa...x bermakna satu hilang, akan hilang selamanyer...tapi, now, aku dah dapat ape yang aku harapkan selama ni....alhamdulilah...aku ngn dia firstly, berkawan je dulu, and then terskandal la pulak...amboi ayat...hahahah....n after that, dia mula melamar aku nak jadikan aku ni sebahagian daripada hidup dia....bak kate pepatah, bercouple la mulanyer dulu, mana tahu jodoh panjang, sampai ke jinjing pelamin....hahahhaa....amIN....(gatal sudah!!).. aku suka and sayang pada si dia ni, cbb dia ni CARING AND MANJA bangat kat aku, hari2 akan selalu bertanya keadaan aku OK or NOT....walaupon dia ni sibuk dengan permainan badminton dia tu, tapi aku sikit pon dia x pernah nak luper...sebelum pergi dan balik mesti aku dapat on call o mesej dari dia...kadang2 jugak, tengah bermain pon sempat ag mesej aku...tapi time tu ngh rest la an....x kan lah tengah2 main nak main on call lak kan....x pernah dibuat orang...hahahahha....just say thanks dear....i;m apreciate so much!!...aku nak citew cikit la detik2 permulaan perkenalan...x salah kan b...hahaha...sebagai suka2 jer...


 sebelum aku kenal ngn dia,(SIDI)  dia ni selalu kenekan kan aku and reject2 aku ngan salah sowang mamat ni...mana x nyer, dulu nak couple tapi  jodoh x kesampaian...huh, forget it....x nak ingat kisah tu...macam owang x siuman ada gak..hahahah...dari situ aku mula terpikat lak ngn gurauan dia kat aku... salah satu cbb len nyer, time tu dia smart sangat dengan dressup yang dia pakai ....huh, terpegun meyh melihatnye..hihihi...aku ni ada kesukaan sikit kalo tengok dressup lelaki yang smart2 ni....sesuai dengan si dia yang kecik2 toMeY....LIKE it!!!...then esok nyer, aku pun citew lah ngan mmber rapat aku sowang ni...M nama sebenar...hahahha...then aku pon citew lah ape yang aku rasa semalam...hanya dia je sowang yang tahu isi hati aku time tu....tapi aku ni jenis kalo suka kat someone ni, senyap je lah..pendam je kat hati ni...x kan nak kecoh2 lak n tergedik2 nak kenal la an...huh, perempuan yang gedik n x tahu malu je akan luahkan isi hati kat sesowang lelaki yang x mungkin akan terbalas cinta dia tu....tapi aku bukan jenis macam tu..kalo ada rezeki dapat berkawan tu dah cukup bagi aku...setiap pagi nak pergi ke kolej mesti mengharapkan akan berjumpa and terserempak ngan dia..tapi ,,,, x bernasib baik pulak...banyak sangat clash jadual aku ngan jadual dia....so x ad rezeki..sabar je lah!!...terserempak pon kadang2 jer..tapi tengok dari jauh je la....x kan nak menjerit lak an....huh, x mao ulangi kesilapan yang pernah aku wat sebelum ni....hahahha... so funny!!!...then adlah sekali ni time aku nak balik ke jb dengan mira, sebelum naik ke bas, terserempak ngn dia kat kedai makan kat terminal...wah..., rezeki datang meyh...rupenyer, dia nampak jugak aku...apelagi, tersenyum lebar lah aku....senyuman aku pon terbalas...hhihihihi.....gatal sudah!!! pandangan ni x berkelip ngok gelagat dia ngn kawan2 dia...then, bas pon sampai, boley pulak satu bas ngn dia... malu sudah!!! so cooolllll beb... naik je bas tu, boley pulak duduk depan seat dia....rasa malu jangan cakap....kalo ada kain kat situ, nak ajer tutup muka ni...hahahaha....chill je la... time tu memng x toleh ke belakang pon...cakap pon mulut , muka x pandang dowang kat belakag tu..hahahhaah....sampai je kota, naik bas maju nak balik ke larkin..time dah dapat tiket bas, time nak duduk je, dia ley pulak senyum ngn aku...ape lagi senyuman meymey la terbalas kan....suka nyer aku time tu...kat belakang tu dah berbunga2...hahahhaa...x ley blar....then sampai je larkin, dah x nampk si dia pergi ke arah mana....kesedihan pulak.....x ape, nnt jumpa jugak kat kolej an...then, esok nyer, kerinduan pulak nak on9...so, bukak dengan happy nyer, nak cari fb si dia punya pasal..tp, dia lagi pantas darpada aku....dia dah add aku dulu ... macam x cye ada gak..hahahah...aku pon x thu dari mana dia dapat jumpa fb aku tu....ayat yang aku pernah dapat dari dia, " kalo nak kan sesuatu tu mestilah kena usaha kan"...BETUL,BETUL...(kata upin ipin...)hahHA..dari situ lah bermulanyer detik perkenalan kitaowang.... berchating2 dan dari situ jugak bertukar tukar no pHONE...dari kawan, then skandal, n terus menjadi hak milik si dia.... Satu kebetulan jugak, orang yang pernah aku simpan sebagai secret admira ni, sudah menjadi hak milik aku sepenuhnyer... adakah satu mimpi??? btw, tengs B...u make me happy now dear....hope relationship dpat kekal selagi bleh OK...AMIn...love u B...mmUuuAaaAhhhhhh!!!!!!<3 <3 <3

LOvE HIm So mUcH..


2 comments:

  1. suka baca kesah ne.. nampak sweet sgt pengenalan ieqa n bf ieqa.. hope u all hpy slalu.. n x mo gaduh2..

    ReplyDelete