Thursday, October 13, 2011

SaKiT(fEvEr, fLu, sToMaCh aChE)

hanya mampu :(
macam-macam sakit time cuti semester ni..huh, sabar je lah!!... sorang2 sakit..firstly, adik aku yang ketiga, then, ke4, finally, aku pulak yang terkena.. OMG!!!... badan aku tol2 lemah dengan sakit kepala nyer lagi, selesema, fever, sakit pewot..huh, jarang sakit macam ni lah akibatnyer...kalo sakit tu dah datang nothing to say... melepak je lah aku kat atas katil kamar aku tu.... aku dapat layanan macam tuan puteri dari my mum...hihhi..btw, tengs ratu hatiku....sakit aku kali ni memang teruk sampai nak bangun pun kepala ni berat sangat nak angkat...sumer permintaan aku, ibu n adik aku yang ambilkan...macam separuh mati aku dibuatnyer....issh, astagfiruallahalazim..ape mulut ni cakp bukan2....ini sumer ujian daripada tuhan ...aku sebagai hambanye kenalah terima dengan hati  yang terbuka...wah,, macam ustazah la pulak an...hahahaha....sakit aku kali ni ambil masa 2 hari nak baik...tp, aku kene berlawan jugak penyakit aku ni, kalo x lawan, memang sakit ni x akan baik lah jawab nyer..walaupon aku ni perempuan, x bermakna aku ni x kuat an... so ooooooooooooooo  kitew enjoi!!! hihihhihi.....ish, no lah, sooo, aku kena beri yang terbaik untuk diri aku jugak supaya lebih berjaga2 dengan kesihatan , nak katekan cuaca tak menentu, salah satu faktor jugak ....errmm, x kisah lah, aslkan sekarang aku dah kembali normal.:D...ok, end the story..bye, mmuuahh!!!

No comments:

Post a Comment