Friday, October 7, 2011

CeRiTErA CuTi sEmEsTeR

salam satu malaysia...wah semangat malaysia ni..haaha....lagi2 bertambah happy kan cebab dah bes exam...so sekarang cuti semester pun bermula.. tersenyum lebar aku dibuatnye...hihihihi..:D habis je exam jumaat semalam.pkir nak balik ptg tu jugak tp tengok keadaan macam x sempat je an, so ambil keputusan balik esok nyer sabtu.(today). rancang memang nak balik naik bas tambang (tingtong) pukul 9.00 tp bertukar rancangan pulak naik bas pukul 9.15 tapi naik bas express.. cepat dan selamat..(.kegatalan pulak)... tepat je masa, bas pun bergerak macam biasa.. keadaan jalan x lah terlalu sibuk an,, memang masyuk lah hari ni balik jb...dah kesedapan je dalam bas, tibe-tibe kat pasak ada bas tambang ni yang gerak awal dari bas yang aku naik rosak pulak tepi jalan.. so wat dono je lah..tp .......... pemandu bas tu boley pulak suruh sumbat naik bas yang aku naik tadi...adoyai!!!, dah macam sardin dibuatnya...mat-mat indon jangan cakap lah, pewh ramai!!! ...laki perempuan campur...kalo lah wangi masing2 tu x ape lah jugak an macam aku ni...hahahaha....tp, masing2 bau x ley blar!!!....geram jer....aku ni dah la pantang bau-bau something ni....but, aku boley ag la cool dok dalam bas yang x berapa nak cantik tu an...hahahah....sampai je kota, huh, kelegaan rasa dibuatnyer...mat2 indon tu pn dah trun dengan haluan masing2....tenang aku dibuatnyer....then, time aku pulak untuk sampai ke larkin...sampai pun kira2 pukul 11... malang nyer, kat rumah boley pulak x ada owang....sedeh betol dowang jalan jalan aku ditinggalkan.... weeeeee;(..but, happy la cbb sampai jugak kat syurga teratak aku ni...yeah!!! ..ok lah tamat sudah untuk ceritera hari ni...
bye..

No comments:

Post a Comment