Thursday, October 20, 2011

nyAmmmmm!!!!!

wow, tajuk entry macam meletop gitu...hahahha....actually, hari ni aku nk citew pasal aku dapat masak untuk diri aku sendiri...selalunyer, ibu je lah yang masak untuk aku n family, tapi hari ini ibu pulak puasa and aku lah sendiri  kena masak kalo nak makan....independent ckit ....sampai bilew nak bergantung kat ibu je kan....nak kate masak sedap2 tu x lah, coz belum lagi power nak masak yang berat2...ni pon just untuk makn aku sendiri and adik2 aku...nmpk selera jugak lah adik2 aku makan... lepas je  balik, trus keluarkan barang ape yang patut, then mask lah dengan cara tersendiri...hhahhaha..sedap x sedap tu belakang citew lah...aslkan masuk mulut and then jadi najis jugak akhirnye kan....ishhh, mulot x ad insurans betul...hahahahh its okay lah!!! habis je masak, sapu sampah, kemas rumah, mop lantai....wow, masyuk hbis....berpeluh2 aku....sihat jugak aku rupa nyer kan...hahahaha...never mind lah hope lain kali dapat masak lagi yang sedap2....tertnyer2 ape lah yang aku mask tu kan...hahahhahaa...actually, masakan tu sumer owang ley buat, just rajin x rajin je kan....menu yang aku wat ermmmmm, malu jugak nak bagi thu, tpppp, dah alang2 bercerita ni, x salah kan kalo kongsi bersama...just sayur tauge masak goreng n telur masak sambal....hahhahaha...simple right.....ok daaaaa.....selamat mencuba....hahhahahaa:D

No comments:

Post a Comment