Tuesday, October 18, 2011

MaSalH KuLiT MuKa

f**k arh, time cuti ni pulak kulit ley gelap..nak kate kua selalu x jugak lah...ape seyh,, damn gilew la time ni..tengok je cermin, amboi muka dah x serupa muka dengan gelap nyer...berbelang nyer ag, kulit x sekata...tp alhamdulilah jerawat x ad yang tumbuh kat muka aku ni...syukur...kalo tumbuh tu dah 2 masalah datang...nak baik nyer punyer la susah, tapi kalo tumbuh je jerawat mudah ajer....geram betul aku kalo msalah tu timbul...maybe cuaca yang sangt panas punca kulit aku ni gelap... hmmmm....aku pon dah x thu lah nak wat ape lagi ngn kulit ,muka aku ni.., macam2 cara aku wat, x jugak hilang... kulit au ni mmg senag nak tinted, tp kalo nak cerah tu, pewh makan masa seyh... jeles lah aku tegok setengah perempuan yang muka dia cantik, bersih, x ada pulak berbelang2 macam kulit aku ni....ape seyh petua dowang....npe lah malaysia ni x ada cuaca sejuk n salji an...kalo lah ada x ada ah masalah macam ni datang...hahahahahah.....x ada lah takot nak kena panas kan...spe2 yang baca entry aku ni, tolong lah bagi petua ckit atasi masalah kulit ni....aku dah give up lah nak cari petua ni segala...ARRgGgGGhHhHhHhhHhHhh........mOoD: gEram + give up+ kecewa...:(

No comments:

Post a Comment