Saturday, September 24, 2011

TeNgS My mUm N dAD

before i start the story, i want to say tengs to my mum and dad...love u very2 much!!! hihihi...malam ni lepas je solat isyak parent aku ajak spent time together...planning nak pergi makan je, coz my mum nak belanja makan sempena sambut aku dan adik yang kedua nk final exam.. so, aku pon follow je la.. kiteowang makan dekat kampung bharu...x jauh la jugak dari umah, tempat tu pon adik ibu yang tunjukkan coz dowang pernah makan dekat citu, just aku je time tu x ada..SEDeH an.....HEHEHHE... time take order...pesan punya pesan ada satu lagi makanan kiteowang x sampai, padahal makanan tu last kiteowang order, maybe owang tu pekak kot time kiteowang ambil pesanan...hmmm, SOTONG tEpUnG..kempunan kami...hi3....nooO lah( just kiding)...tempat yang kami makan ni syok lah, ada tempat main angklong lagi...sape2 je boleh main kalo  minat tu adalah an...so fantastik.... sempat jugak la ambil gambar sebelum ,dan selepas makan...kiteowang ni memang kaki gambar..lagi-lagi aku kan...ada je muka aku kat mana2...hehhe....

time take order.(pening x thu nak order yang mana...)

time menunggu makanan..( sempat possing lagi...)

penat nyer tnggu...air yang sampai dulu....(haus sudah!!!)

akhirnyer, hi3..(jemput minum..)

sampai jugak makanan...yeah...yummy, tp, posingg ttp penting
(hahahha)

habis je isi perut, kami adik beradik posiing sebelum balik....
(soey gambar x berapa jelas...)

with my beloved mum...
time ni my dad x dapat sama coz my dad yang
ambil kiteowang nyer picture...but, tengs..


LOKASI: KAMPUNG BAHARU SEBELUM DAN SELEPAS MAKAN...
(FIRST DESINATION)









No comments:

Post a Comment