Saturday, September 24, 2011

NeXt dEsTiNaTiOn

actually, ada lagi satu lokasi yang kami pergi...mana lagi kalo bukan bandar city...senag citew DaNgA BaY...tempat pelancongan kat JB...kiteowang ni mmg jarang kuo jalan2 , biasalah my dad sibuk dengan kerja jer...nak jalan pon sempat x sempat jer..its okay la...but, now aku happy dapat release tension sebelum nak exam ni..x bnyak la yang kami pergi, just pergi tempat mainan jer...huhuhu...aku ni ada adik kecil ag, itu aje lah lokasi wat kami sumer...LaYaN!!! HIhhihi... rambang mata kami dibuatnyer, bnyak sangat mainan yang nak main, yang ni lah, yang itu lah, hmmmm, pilih punyer pilih, akhirnyer, my dad wat keputusan adik2 aku yang kecil just naik kuda yang berpusing jer...kiteowang nak naik basikal wat senaman malm, tp mahal sangat meyh bayaran...x sanggup !! so x jadilah kami nak naik bersama...nak naik keretapi pulak ramai yang menunggu, memng kami x akan naik punya lah...biasalah kemalasan nak menunggu..hahahah....finally, dapat jugak lah adik2 aku main ape yang nak main...aku ni just photographer jer...nak main nanti owang pandang macam budak-budak pulak ...so,paham-paham je ler~~habis je pusing-pusing danga, kteowang pon beransur pulang...penat walaupon x seberapa...jalan punyer jalan, sesat pulak sampai ke gelang patah...hahaha..biasalah jalan dah banyak berubah, mengalahkan jalan kat  KL, hmmmm, but, kteowang tetap coolll...bilew lagi nak jalan2 pusing jb an...ihihiihhi...satu jam jugak lah nak sampai rumah..tp, tetap still tersenyum ....:) ape ape pon gambar tetap di hati kami.. nak jugak kongsi pada sape yang follow blog aku ni an...so waiting ok!!

yeah, destination at danga......first tempat
kami possing.but, x jelas.:(

hah, inilah yang basikal 
yang kami nk naik x dapat..
so possing je la mampu..:)

wah, tomey x? cantik nyer belon, sanggup beli
RM5....bergambar tetap jugak meyh!!!
hahahah...

inilah tempat kuda yang adik2 aku main..
nama je kuda, tapi x laju...hahahahha..

finally, pic my mUM and my Dad..
love u so much....
tengs everything...
mmuuAAHH!!

LOKASI: DANGA BAY...FINALLY DESTINATION...
BUT, HAPPY AND SO FUNNY

THE END!!!!
TIME TO STUDY.. :)

No comments:

Post a Comment