Sunday, January 29, 2012

pEnUh kEgeMbirAaN BErSAmA.=:=

Ape yang teristimewa sangat tu lah an....title blog x lah berapa nk best bunyinyer but so special to me... aku dapat hadiah dari my love...MORSIDI AB BAKAR.. dia je yang aku ad sekarang dan selamanyer...insyaalah...aku dapat pillow love besar, kecik n adalah lah something  satu ni, tp aku x pndai pulak nk menyebut nyer...nnt aku tnjuk kan picture nyer ok!!!.warna merah lagi!!menyerlah warna nyer an...tapi sangat cantik ...ton warna yang digabungkan dengan putih ,huh~~...i like...kihkihkih...  tiap kali aku tido, pillow tu msti ad dengan aku....selalu dipeluk kuat macam peluk dia...hihihii...gatal nyer!!!! gatal pun ngn pakwe sendiri kan....:) 

story yang kedua pulak, sabtu kelmarin aku spent time seharian bersama si dia. dari pagi sampai malam...happpy sangat2...lepas je dari jusco sampai  ke bndar penawar, kteowang terus ke tasek, makan and then tengok sekali insteddt idol yang not bad tu...x lah berapa gempak mana pun an....but nice lah....bukan tu jer, sebelum tu mmg ad rancang nk beli baju couple sama, tapi niat kteowang betul-betul tercapai...wah swwweettttttttt bangat.....mulenyer, macam blur x thu nk pilih baju yang mner 1..berpusing2 lah jugak  mencari baju couple tu..~~kihkih~~~....fun gylew time mencari tu...asyik bergelak ketawa jer...ad je yang x kne di mata ni.....lastly, finish je tengok wayang, adalah satu kedai ni yang menarik hati....hahahhaha.....so, ape lagi, tempat tu lah menjadi cita rasa kami bersama....pewh baju2 kat citu penuh style n cantik2 untuk sape yang nak beli baju bercouple ni....mmg lah mahal tapi berbaloi kalo beli coz very comfortable...tp time tu pulak ad diskaun.....so, xcited nyer pasal, ape lagi  terus tukar baju yang kami pilih tu...hahahahhaha mmg cantik sangat bilew dah dipakai...bergambar aje x sudah...

penat je mencari, sepasang kekasih berjalan lagi untuk ke big box kota untuk berkarok sepuasnyer....hahahaha.....walaupon 2 owang saja, tp ttp fun and happy .....time tu jugak banyak sangat halangan itu lah, inilah.....jauh la , dekat la...but, ttp cooooollllllllllllllllll...slumber couple an B ..??? ok lah ni je yang ank kongsi dengan u all kepad sape2 yang membaca entry ni...mmmuuuuuuuahhhhhhhhhhhh.....ciuman diberi penuh happy~~~~~~kihkihkih..:D . Now upload my picture...!!!!

special something from him...<3


sebelum jogging sempat ag berpossing ngn pilllow love...

baju couple yang dipilih....nice an!!!

menyempat  ajer...hahahahah....

No comments:

Post a Comment