Sunday, September 18, 2011

ToDay

bangun je pagi pewot wat meragam la pulak...sakit teramat sangat. maybe banyak makan time open house.tp sakit2 pon ada penyelesaian juga untuk baik...hihihi,,, macam biasa la keje aku time cuti, kemas umah, basuh baju, basuh bnda yang sepatutnyer basuh, then habis je semua keje ape lagi tv pon switch on.. then , bosan je tengok tv keje yang paling mujarab bagi aku ape lagi kalo bukan membuta je an...hahaha... tu lah paling syok kalo cuaca pun asyik hujan je petang...tu la peluang terbaik ... beransur je pukul 4.30, adik aku yang kedua nak balik ke asrama. cyan dia balik tak ada sape yang nak antar.. nasib baik lah ada kakak sedara aku yang ley antar.. aku pon melangkah kaki kanan untuk ikot sama.. hahah,,, penyibuk betul aku ni, pantang kereta bergerak ada je aku ni... biasalah owang muda selagi boleh bergerak , berjalan aje keje nyer.. then, sampai je kota after hantar adik aku balik asrama, pergi ke pasar kemboja. aku yang setahun dah belajar kat bndar penawar tak tahu kat situ ada jual baju murah, tp kakak aku yang tak belajar kat situ pon boley tahu ...~ so funny~. beli jugak la baju yang murah-murah.. itu aje lah yang mampu an time belajar cam aku ni... finish je beli baju, tekak aku ni pun mengada nak makan MCD.... mlot asyik mkan MARRYBROWN je jemu jugak an.. telanjur nampak tu , makan lah  jugak .. aku order MC chicken je denagan McfLUrry Oreo... sedap!!! ...habis je mencekik, time untuk berambus dari kota...hahahah....out already...:) tamat sudah story morie aku ari nie... ok sayonara...
yummmy!! 

No comments:

Post a Comment