Thursday, August 25, 2011

SpEcIaL DaY

25.ogos 2011 adalah satu tarikh special wat aku.walaupon hari ni 26 ogos, but bermakna bagi aku..now, hari tua aku sudah datang..hahaa ..tp dengan sejujurnyer SYAFIQAH IKA lom tua ag pon....just umur makin hari makin meningkat...tepat je 12 malam 25 ogos 2011, first person yang wish birth kat aku semestnyer lah my dear  DER EMIE..tengs dear n so sweet....n seterusnya mmber2 uma n mmber2 fb....tengs again u all...love u a lot...malam tu jugak aku dapat calling dari parent aku..ingat juga dowang kat aku kan...balik je jb esok nyer aku dapat satu ciuman sempena birth aku dari ibu n ayah...wah,,, so sweet bagi seumur hidup aku...walaupon x dapat hadiah tp bagi aku ucapan tu dah bermakna n aku sangat hargainya....tepat je 8 malam aten calling aku cz nak ajak aku g bazar karat beli barang raya..x adalah gempak sangat kteowang shopiing pon...just beli ape yang nak saja...sayang duit ma nk beli yang bukan2 ni...walaupon PTPTN dah dapat...sebelum gerak tu ayah aku ada bagi duitRM100 suro aku beli barang ae yang aku nak..hahaahah bertambah seronok la aku ...tp duit selebih nyer banyak lagi yang boley aku simpan untuk hari terdesak nanti..sampai je bazar karat aq cari bag yang boley aku wat pi jalan-jalan n g kelas....tu jer la yang boley aku kongsi ape yang aku beli dia bandar... said again tengs u all cz wish me birthday....
bubye...:)

No comments:

Post a Comment